wtorek, 2 lutego 2016

Reaktywacja +stosik

Zdaję sobie sprawę z faktu, że ostatnio wcale nie pojawiają się posty, więc w końcu postanowiłam się wziąć w garść, a skoro mam troszkę więcej wolnego czasu -czytelniczo go wykorzystać! Mam nadzieję, że recenzje znowu będą pojawiać się regularnie!

A na dzisiaj przygotowałam dla Was stosik cudowności (taką przynajmniej mam nadzieję) książkowych.Czego możemy się spodziewać? Na pewno trochę mojej ukochanej amerykańskiej literatury -szczególnie, że są tutaj książki z okresu Lost Generation (Fitzgerald), czy też Beat Generation, a musicie wiedzieć, że bitnicy to coś, co lubię chyba najbardziej! Nie mogę się doczekać lektury "W drodze"! 
Oprócz tego literatura polska, postanowiłam sięgnąć po klasykę -Miłosz i jego "Dolina Issy" -a także trochę wariackiej formy Karpowicza...
I tak, dopiero pisząc tego posta zorientowałam się, że dominacja przypadła Wydawnictwu Literackiemu :)
A tutaj spis, który pomoże Wam odnaleźć pozycje, pok które może będziecie chcieli sięgnąć:

  1. Ignacy Karpowicz "Cud" -Wydawnictwo Literackie, liczba stron: 312,
  2. Jack Kerouac "W drodze" -Wydawnictwo W.A.B. liczba stron: 405,
  3. F. Scott Fitzgerald "Piękni i przeklęci" -Wydawnictwo Literackie, liczba stron: 429,
  4. Miklós Nyiszli "Byłem asystentem doktora Mengele" -Wydawnictwo Trio, liczba stron: 180,
  5. Joseph Heller "Paragraf 22" -Kolekcja Gazety Wyborczej, liczba stron: 475,
  6. Czesław Miłosz "Dolina Issy" -Wydawnictwo Literackie, liczba stron: 262.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz